29/2/08

Fotografia familiar (cap a 1955)

2 comentaris:

jaume ha dit...

olá Névoa, el meu entusiasme pel teu darrer treball fa que m'hagi convertit en el primer distribuidor, per allá on tinc ocasió. Vaig ser a Lisboa el cap de setmana passat i no vaig perdre l'ocasió per regalar un parell de cds a uns amics. També vaig enviar a M. Leira del blog http://fadocravo.blogspot.com/ un tema, el de Sagarra. Sembla que malgrat se li escapen algunes coses li ha agradat força i el vol postar al seu blog i abans de fer-ho en demana el permís.
Aix`és el que em diu en el darrer c/e que m'ha enviat:

Caríssimo
Estou ouvindo a tal cantadeira catalã e devo dizer que fiquei fã; só tenho pena de não perceber a letra, embora entenda algumas palavras... Qual é o nome da cantadeira? Gostava que me autorizasse a postar este fado no meu blog, pode ser? Por isso queria mais informação, até mesmo uma foto da cantadeira...


Tu tens la paraula, jo crec que aquest treball mereix tota la difusió possible, per la seva qualitat. Si ho trobes bé pots contactar-hi a ravés del seu blog, o si ho vols puc donarte el seu endereço.Espero no haver-me passat i que no t'hagi molestat el meu procedir.

Um beijinho fadista do fundo do coração

Núria Piferrer ha dit...

Hola Jaume,

per mi no hi ha cap problema en que es pengi la cançó, ans el contrari. I si necessita alguna fotografia pot agafar-la del meu bloc.

Gràcies per divulgar la meva feina!!